Opgelost door Telfort: Slechte internet verbinding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98358
Gebruiker
APGebruiker
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na een jaar prima internet te hebben gehad hebben opeens de laatste 2 weken problemen met het internet eerst even modem resetten en dan doe het het wel weer maar 1.5 week geleden was dat dus elke dag bijna.

Dus maar bellen met Telfort na een modem reset blijven de problemen aanhouden een monteur komt langs kan niet heel veel doen (heeft voornamelijk de kabel gechecked) en adviseert als het aanhoud dan moet er een nieuwe modem komen. Prima problemen blijven dus opnieuw bellen en vragen we om een nieuwe modem krijgen we niet maar wel een advies om minder te downloaden en kijken of het probleem dan oplost en zo ja dan niet meer downloaden. En een nieuwe / werkende modem krijgen we niet dat is geen oplossing voor dit probleem vind de helpdesk. Aangegeven dat het niet moet uitmaken wat wat ik ook doe op mijn verbinding als dat is dat ik alleen wil downloaden dat moet toch mogelijk zijn met een internet verbinding. Tevens heeft de helpdesk medewerker ons van de lijn afgegooid. We hebben kosten moeten maken o.a. voor bellen maar ook meer dan een dag! aan tijd met bellen en wachten en monteur tijd,

De oplossing

Dat telfort gewoon een werkende internet verbinding levert en een nieuwe modem zodat de problemen ook echt opgelost worden. Plus compensatie voor het niet adequaat oplossen van het probleem na het bezoek van de monteur had het klaar moeten zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kieft,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kieft, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kieft, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    APGebruiker
    Datum
    Gelukkig is het door Telfort en KPN serieus opgepakt en heb ik een nieuwe modem ontvangen waardoor de issues opgelost zijn. Super service!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
APGebruiker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen