Klacht Telfort: Slechte kwaliteit en torenhoge kosten via Telfort

Klachtnummer
# 198887
Gebruiker
Freek01
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kocht een A3 telefoon bij de Telfort winkel om te kunnen Whatsappen; als ik echter bel via Whatsapp is vaak geen verbinding te verkrijgen en ben ik genoodzaakt via de normale( en duurdere ) lijn te gaan bellen met het buitenland, waardoor ik op kosten wordt gejaagd. Ik weet dat de kwaliteit van verbindingen bij Telfort niet optimaal is, maar dat ze hun klanten beduvelen door ze een dure telefoon aan te smeren en daarna Whatsapp onmogelijk maken vind ik behoorlijk grof.

De oplossing

compensatie i.v.m. de door hun beloofde maar niet mogelijke verbinding via Whatsapp

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kroese,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kroese,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen