Klacht Telfort: Slechte service, afspraken niet nakomen, onterecht geld incasseren.

Ozzyjim

Afgelopen midden Februari alles in een pakket besteld, en heb nu uiteindelijk nog geen gewenste bestelling. Ben van het kastje naar de muur gestuurd. Heb al reeds 6 uur aan bel contact gehad en nog geen actieve abonnement. Word continue door verbonden van de een naar de ander en elke keer niks bereikt. Gebruiken allerlei excuses dat ik het bestel formulier verkeerd heb ingevuld, nu dat is opgelost zou ik afgelopen week aangesloten worden, Zou eerst een monteur gratis bij bestelling krijgen en in eens moet ik er voor betalen. Heb ondertussen al 1.5 week het pakket in huis en aangesloten zonder monteur, en nog geen verbinding. Ondertussen is er 124,71 geïncasseerd van mijn rekening maar nog niet actief. Heb dit dan ook terug laten boeken. Hierbij werd er gemeld dat ik al sinds Februari actief was/ben -echt niet!! Word voortdurend vermeld dat ik terug gebeld zou worden zit te vergeefs nu nog te wachten. Wie gaat dit nou oplossen? Toch maar in zee gaan met Ziggo en/of UPC.!!!!!!!!!!!!!!!

Z.S.M. Morgen geactiveerd zijn.
Compensatie voor al de bel uren en verloren tijd.
Ook een juiste rekening sturen en niet zomaar een foutief bedrag incasseren.
Is het niet voor 29 Maart gerealiseerd wil ik van het contract af.

Telfort
    Geachte heer Rodenburg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Rodenburg,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?