Klacht Telfort: Slechte service

Klachtnummer
# 251410
Gebruiker
Amberrrr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Telefonisch contact gehad . Ze sturen tot 2x naar een winkel.. vervolgens weer gebeld.. moest mijn telefoon naar Teleplan opsturen
Krijg me toch een prijsopgave van300 nog wat voor een nieuw toestel!!
Ik wil geen nieuw toestel ik wil dat het gemaakt wordt.
Teleplan geeft aan ik heb schade gemaakt. Maar die zat er al.. het gaat om het bereik wat uit t niets weg viel.
Ik kreeg nog een mail van technische dienst van telfort dat het overmacht is en het probleem bij Apple is omdat er een storing is aan de toestellen met KPN/telfort

Wat is wat nu!!! 2 diagnose
En het gevoel dat je wordt opgelicht

De oplossing

Kosteloos gemaakt word.
En mensen bij de klantenservice die oplossingsgericht zijn. En niet doen of hun neus bloed!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Druenen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen