Klacht Telfort: slechte service

Klachtnummer
# 117359
Gebruiker
jc
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb onlangs in de winkel mijn abonnement verlengt omdat mijn oudemobiel het einde van de dag niet meer haalde en leeg was.ik heb gevraagd in de winkel of ik genoeg tijd had om hem in te wisselen omdat ik op vakantie zou gaande was geen probleem volgens de verkoopster.
Nu krijg ik in mijn vakantie al na 1 week een mail dat ik mijn mobiel moet inleveren binnen mijn vakantie periode en anders krijg ik een inlever bedrag +boete voor de kiezen.
En dan ook nog via een mail adres waarop je niet kunt antwoorden.
Ook de siste op mijn mobiel wil die in het buitenland niet laden.
Oplossing:
1 duidelijkheid voorkomt een heleboel problemen. Dus personeel in de winkel beter opleiden zodat die juiste antwoorden geeft.
2. Betreffende mijn in te leveren telefoon meer tijd geven om hem boeteloos in te leveren.
3. Het beter bereikbaar maken site en geen telefoon kosten voor bellen klantenservice

De oplossing

Zie boven

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Franken,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jc
    Datum
    Nog steeds geen reactie van telfort
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Franken,

    Excuses dat u nog geen reactie heeft gekregen van Telfort.

    Er zal alsnog zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen