Klacht Telfort: Slechte service en niet nagekomen afspraken

Klachtnummer
# 365153
Gebruiker
Johnny#69
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In september tel.contact opgenomen met Telfort betreffende zeer irritante VoiceOver bij opgenomen programma's
Niemand kon mij helpen.
Nieuwe decoder gezonden,probleem niet opgelost.
Dit uitvoerig besproken met de Hr.van Duin.
Toezegging bij het plaatsen van digitale aansluiting voorjaar 2019 gratis extra decoder voor boven.Wij zouden een van de eersten zijn,maar zijn nu de laatsten.
Gisteren gesproken met Hr.Shaerandy.Graag met spoed tel.contact
Tel0619262514

De oplossing

Bellen en toezeggingen nakomen!! 0619262514

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Pasveer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Pasveer,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen