Klacht Telfort: Slechte service en valse beloftes

# 196134
samia84

Ik ben overgestapt naar Telfort omdat mij aan de telefoon is beloofd dat er 70 Mbps haalbaar is op ons adres. Ik krijg slechts 40 Mbps door. Twee keer een monteur geweest en die gaven beiden aan er iets van storing op de lijn dat is van KPN zij moeten dit oplossen . Eerste monteur van KPN gaf aan het probleem zit dieper. Hier is echter niets mee gedaan. De tweede monteur die aangestuurd zou worden van KPN daar wacht ik nog steeds op. Net weer anderhalf uur aan de telefoon gezeten met Telfort waar ik doodleuk te horen kreeg nou meer Mbps dan je nu hebt valt er niet te halen. En er komt geen KPN monteur. De eerste medewerker gaf aan dat ik kosteloos kan opzeggen en een noodpakket kan krijgen. Zij moest me doorverbinden de twee collega's die ik er na te spreken kreeg wisten van niks en konden me niet helpen. Van kastje naar de muur word ik gestuurd en ben nog steeds niet geholpen. Na alle valse beloftes wil ik nu weg bij Telfort en mijn schade vergoed krijgen. Bijna 2 maanden bezig

Ik wil mijn schade vergoed krijgen aangezien ik heel veel aan de telefoon heb moeten zitten zonder resultaat. Ik word van kastje naar muur gestuurd en m'n internet is nog traag en valt uit. En ik heb niet de 70 Mbps die ik beloofd heb gekregen. Verder wil ik kosteloos opzeggen.

Telfort
    Geachte mevrouw Bettani,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?