Opgelost door Telfort: Slechte service via de telefoon.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 186972
Gebruiker
Nel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

24-09-2016 in de ochtend geen internet en geen huistelefoon. TV wel
Bellen met mobiel, op mijn kosten, wil ook niet terug bellen bah. 10.15 min. aan de telefoon gezeten, zonder oplossing.
Ik heb een zyxel modem, die was volgens hem niet goed en ik moest een andere aansluiten. Eerst gereced met een sate prikker dat werkte niet toen de stekker eruit.
Zei weer dat ik de andere aan moest sluiten(die heb ik liggen) maar die doet het helemaal niet. Ik zeg: dat ga ik dus niet doen, die doet het niet. nou die zyxel kan het helemaal niet doen volgen hem, niet geschikt voor vsl of wat dan ook. Inmiddels kook ik van woede, maar blijf netjes, die toon die hij aanslaat is zo onbeschoft. Stekker er weer in en hij doet het weer. Zoals ik zei zegt hij ook nog, dat zei hij niet, hij zei dat ik de andere modem moest aansluiten, anders moest hij dit gesprek beeindigen.
Wat een onbeschofte vlegel.

De oplossing

Dat de medewerker die ik heb gesproken excuses aanbied.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Pol,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Pol,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 99.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    Nel
    Datum
    De medewerker krijg ik niet te spreken helaas.
    Wel excuses van een andere medewerker

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen