Klacht Telfort: Slechte service

Klachtnummer
# 127063
Gebruiker
Monicapiket
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In november 2014 heb ik een Samsung GalaxySIII Neo gekocht via Telfort.nl. Vorige maand is het lcd scherm tijdens het laden gaan lekker. Het scherm was niet beschadigd , geen barst of kras zat er op. Via de winkel laten opsturen voor reparatie, en de schade valt niet onder de fabrieksgarantie omdat er een barst in het scherm zit. Dit kan niet ik heb voor het versturen een foto gemaakt, geen barst. Reparatie is 157,50 is voor mij te duur, daarnaast kan het abonnement niet opgezegd worden, deze loopt tot november 2016. Eventueel een nieuw toestel tegen betaling? Ook geen optie, Telfort werkt nergens aan mee. Vandaag ga ik mijn toestel in de winkel ophalen en wat blijkt? Er zitten 3 barsten in!! Zo heb ik het apparaat niet afgegeven. Als er al een barst in zou zitten zou ik het apparaat nooit opsturen dan is t eigen schuld. Maar ik heb het heel afgegeven en krijg het beschadigd terug en ik kan nog eens € 35,-- onderzoekskosten gaan betalen. Wat moet ik hier nu mee?

De oplossing

In de eerste instantie wilde ik de reparatie vergoed krijgen of beeindiging van het abonnement. Nu wil ik eigenlijk een nieuw toestel. Ik heb het apparaat heel afgegeven en krijg het beschadigd terug. De service was in eerste instantie al slecht, de klacht is wel opgepakt maar totaal geen tegemoetkoming what so ever. En dan nu ook nog een gebarsten scherm ervoor terug?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Piket,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Piket,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen