Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: Slechte service
Details
Klacht
In november 2014 heb ik een Samsung GalaxySIII Neo gekocht via Telfort.nl. Vorige maand is het lcd scherm tijdens het laden gaan lekker. Het scherm was niet beschadigd , geen barst of kras zat er op. Via de winkel laten opsturen voor reparatie, en de schade valt niet onder de fabrieksgarantie omdat er een barst in het scherm zit. Dit kan niet ik heb voor het versturen een foto gemaakt, geen barst. Reparatie is 157,50 is voor mij te duur, daarnaast kan het abonnement niet opgezegd worden, deze loopt tot november 2016. Eventueel een nieuw toestel tegen betaling? Ook geen optie, Telfort werkt nergens aan mee. Vandaag ga ik mijn toestel in de winkel ophalen en wat blijkt? Er zitten 3 barsten in!! Zo heb ik het apparaat niet afgegeven. Als er al een barst in zou zitten zou ik het apparaat nooit opsturen dan is t eigen schuld. Maar ik heb het heel afgegeven en krijg het beschadigd terug en ik kan nog eens € 35,-- onderzoekskosten gaan betalen. Wat moet ik hier nu mee?Gewenste oplossing
In de eerste instantie wilde ik de reparatie vergoed krijgen of beeindiging van het abonnement. Nu wil ik eigenlijk een nieuw toestel. Ik heb het apparaat heel afgegeven en krijg het beschadigd terug. De service was in eerste instantie al slecht, de klacht is wel opgepakt maar totaal geen tegemoetkoming what so ever. En dan nu ook nog een gebarsten scherm ervoor terug?Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.