Opgelost door Telfort: slechte verbinding, onbereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18868
Gebruiker
A. de Vos-Noordhof
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een aantal jaren geleden zijn wij overgestapt naar Telfort voor internet+bellen. Met internet geen probleem, maar wel met bellen. Als mensen ons bellen horen zij ons niet, wij hen wel, of andersom. Ook hadden we last van enorm galmen op de lijn. Na diverse meldingen werden we nog steeds niet serieus genomen en hebben we maar een brief geschreven. Daarop kwam eindelijk een serieuze reactie en kregen een contactpersoon die heel veel voor ons heeft geprobeerd. In eerste instantie kregen we te horen dat het aan onze Panasonic dect telefoon lag, dus een nieuwe gekocht. Echter hetzelfde probleem. Het modem is vervangen, maar helaas, geen enkele verbetering. Lijn doorgemeten, niets gevonden. We kregen zelfs van een medewerker zowel telefonisch als in een Telfort winkel te horen dat we gewoon pech hadden en maar moesten overstappen!! Maar wel elke maand gewoon betalen!! De druppel was dat we niet telefonisch bereikbaar waren toen mijn schoonvader stervende was.Sinds oktober en november vele dagen onbereikbaar geweest en dat was voor ons de bekende druppel en zijn overgestapt naar KPN. Geen enkel excuus van Telfort noch financiële genoegdoening..

De oplossing

excuses en financiële compensatie voor alle keren dat telefoongesprekken niet konden plaatsvinden en dat we gewoon onbereikbaar waren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Vos-Noordhof,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A. de Vos-Noordhof
    Datum
    ik wacht de reactie af..
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw De Vos-Noordhof,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    A. de Vos-Noordhof
    Datum
    afgelopen week een heel goed gesprek gehad en onze klacht is zeer naar behoren afgehandeld. Voor ons was erg belangrijk dat onze klacht serieus genomen werd en dat we gehoord werden. Waar en hoe e.e.a. zo heeft kunnen lopen is niet meer geheel te achterhalen, maar Telfort heeft aangegeven dat zij het erg vervelend vinden dat we zo in de steek zijn gelaten. Van het afgelopen jaar krijgen we telefoonkosten vergoed en dat was al veel meer dan we hadden verwacht! Wij zijn tevreden over het contact!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. de Vos-Noordhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen