Klacht Telfort: sms bericht niet te volgen

Klachtnummer
# 322118
Gebruiker
Cornelis
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Gisteren heb ik een sms bericht gehad op mijn vaste telefoom, maar daar kan ik het niet volgen stuur het bericht naar mijn mobiel 0623015375, of stuur een e.mail.
het pakket heb ik nog niet ontvangen, afspraak 19-09-2018 is ok.

gr. CJ Vermei
3319 PD 124 Dordrecht.

Gewenste oplossing

zie wat is je klacht hier boven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Vermeij,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Vermeij,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen