Klacht Telfort: sms bundel gewijzigd kosten in rekening gebracht

Anoniem

hallo,

ik heb op maandag 5 november met telfort gebelt, om mijn bundel te wijzigen omdat ik een andere telefoon krijg. Toen hebben ik gelijk gevraagd of mijn sms bundel gestopt kon worden omdat ik nu meer gebruik ging maken van mij internet bundel. Dit is toen gedaan, alleen nu krijg ik mijn factuur binnen, en daarbij was gelijk mijn sms bundel eraf gehaald. Dit betekende dus dat ik de smsjes die ik de 31 dagen ervoor verstuurd had opeens allemaal moest betalen. Dit kwam uit op 100 euro. Als de gene van de klantenservice mij had vertelt dat als ik het nu stop zette gelijk alles moest betalen wat verstuurd was, had ik gewoon 3 dagen gewacht tot mijn nieuwe rekening kwam. Maar niemand heeft mij dit aangeven, waardoor ik nu een hoge telefoonrekening heb. Toen ik met de klantenservice belde wilde zei mijn niet goed helpen en vonden dat het maar normaal was, want ik had zelf de bundel stop gezet. Maar hun hebben niks aan gegeven over de consuquenties daarvan, en vanaf welke periode de bundel dan gestopt zou zijn.
ik wil dus heel graag een fatsoenlijke oplossing voor mijn hoge rekening!

mvg Lucinda

Telfort
    Geachte mevrouw Wandzia,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Anoniem
    De privé informatie is toegevoegd. Mvg lucinda
    Telfort
    Geachte mevrouw Wandzia,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?