Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: SMS fraude
Details
Klacht
Mijn dochter (13 jr.) heeft ineens een hele hoge rekening. Volgens de klantenservice zou mijn dochter zelf een betaalde sms dienst hebben geactiveerd. Dat heeft ze niet gedaan. Klantenservice heeft wel haar nummer hiervoor geblokkeerd.Maar na grondig uitzoeken heeft mijn dochter nooit een betaalde SMS dienst geactiveerd en ook geen bericht gehad van een betaalde sms dienst. Geen bevestiging, en de sms'jes (volgens de specificatie) heeft zij en ik ook nooit gezien. De enige vreemde sms'jes (waar zij erg van schrok) waren die van de klantenservice van Telfort om de betaalde sms diensten te blokkeren.
We hebben haar sms'jes door gekeken. En haar nagevraagd, maar die sms'jes zijn haar onbekend.
Ik vind het SMS fraude. En het geeft ons een hele hoop stress. En mijn dochter is overstuur.
Gewenste oplossing
Graag wil ik die kosten van die betaalde SMS dienst (3190) niet betalen. Ik vind het SMS fraude. Die sms-dienst (3190) heeft misbruik van mijn dochter gemaakt, haal daar de kosten maar vandaan.En wil een nieuwe factuur, zonder die kosten van de betaalde SMS- dienst.
En ook voor de komende factuur wil ik die kosten eraf hebben.
[Ik heb gelezen op de site van de Consumentenbond dat:
Zolang de klacht wordt uitgezocht hoef je het bedrag voor de sms-dienst niet te betalen, de mobiele provider mag je telefoon niet afsluiten.}
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.