Opgelost door Telfort: steeds geen reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125269
Gebruiker
ellen84
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb keer op keer geprobeerd telfort te bereiken ivm een betalingsregeling
Via mail via tel maar steeds geen actie
Eel een ontvangstbevestiging vd mail maar dan geen reactie
Vandaag is tot mijn grote verbazing internet afgesloten
Ik ben destijds overgestapt van upc naar telfort maar ik ben bang dat ik een grote fout heb gemaakt

De oplossing

Een reactie cq betalingsregeling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Luiken,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    ellen84
    Datum
    Beste
    Ik heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Luiken,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  4. Auteur
    ellen84
    Datum
    Ben netjes teruggebeld en hebben een prima betalingsregeling getroffen
    Bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ellen84
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen