Klacht Telfort: stilzwijgend verlengen

Klachtnummer
# 47581
Gebruiker
jeanette
Datum
6 reacties

Details

De klacht

ik kwam er per toeval achter dat mijn dochter haar mobiele abbonement(wat ze al jaren niet meer gebruikt) stilzwijgend verlengt is.
het gaat hier om een mobiel die al jaren niet meer in gebruik is omdat het abbonnement ten einde was(volgens ons)
de abbonementsprijs was ook ipv 6,05 in die 2 jaar verhoogt naar 16,51
2 jaar elke maand innen voor 0,000 service zo kan ik ook slapend rijk worden
het zou klantvriendelijk zijn geweest als telfort op een of andere manier contact had gezocht dat het hun opviel dat het nummer al tijden niet gebruikt werd

De oplossing

inmiddels heb ik ze via de telefoon gezegt dat ik vh abbonement afwil
omdat ze via mail onbereikbaar zijn
ik vindt het een zeer slechte zaak en erg onklantvriendelijk om zo je geld te verdienen en nooit op een of andere manier contact te hebben gezocht
het abbonement was ooit 6,05 naar verlenging in een keer 16,51
dat hebben ze 2 jaar lang gekregen voor 0,0000 service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Buurlage,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    jeanette
    Datum
    ik wacht af
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Buurlage, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    jeanette
    Datum
    het enige wat ze voor ons doen is per direct afzeggen
  5. Auteur
    jeanette
    Datum
    ik blijf het raar vinden dat als de tarieven verhoogt worden met meer dan 100% telfort geen contact op moet nemen.
    stilzwijgend verlengen is bij telfort echt zo stil mogelijk want stel je voor dat de klant wakker geschut wordt en door heeft dat ze meer dan het dubbele zijn gaan betalen voor iets waar ze allang vanaf dachten te zijn
    als je de incasso's terug laat boeken dan staan ze direct klaar met brieven dat er nog een bedrag openstaat maar andersom is telfort stil!! heel stil
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Buurlage, Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen