Opgelost door Telfort: storing al 2mnd

Jolanda

Ben 18 februari om gegaan van ziggo naar telfort er is een monteur gekomen zoals belooft maar kon geen verbinding krijgen 2 dagen later is er een monteur van kpn gekomen en tv en internet deed 't sindsdien hebben we alleen maar storingen op de tv blokjes stilstaand beeld en knetterende geluiden mijn man heeft inmiddels al n'keer of 8 gebeld moest elke keer mijn kastje resetten kreeg daarvoor uitleg aan de telefoon en telfort zou dan weer kijken waar 't aan lag en zouden 't oplossen,we zitten nu inmiddels al op 29 april en naar tig keren bellen en resetten nog steeds geen oplossing en een telefoon rekening die ik nog nooit zo hoog heb gehad ,en je wordt alleen maar aan 't lijntje gehouden mijn vertrouwen in telfort is helemaal weg ik heb hier geen zin meer in en wil mijn contract ontbinden met telfort,ik ga toch niet voor storingen betalen en zo ga je toch niet met je klanten om,!!!!! toch ? Mevr .v.Veghel

ik wil graag van mijn contract af !

Telfort
    Geachte mevrouw Van Veghel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte mevrouw Van Veghel,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Jolanda

Ook een klacht indienen over Telfort?