Klacht Telfort: storing breedband

Ietje

Breedband is zondagavond uitgevallen en hierdoor hebben wij geen telefoon, televisie en internet meer. Na alles zelf te hebben gereset en opnieuw opgestart was de storing nog niet verholpen. Na diverse keren contact met de klantenservice van Telfort, werd er alleen medegedeeld dat het 5 werkdagen kon duren voordat het probleem opgelost was. Zij tellen echter dinsdag pas als eerste werkdag, terwijl ik maandagochtend om 9 uur al gelijk gebeld heb.

Ten eerst wil ik dat breedband met spoed hersteld wordt, zodat ik weer kan bellen, internetten en televisie kijken. Daarnaast wil ik een onkostenvergoeding voor het vele mobiel bellen met de klantenservice en de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement.

Telfort
    Geachte mevrouw Bijvank,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Ietje
    De klacht heeft veels te lang geduurd, wel 11 dagen! Ook heb ik van Telfort niks vernomen, tot gisteravond, nadat iemand van Klachtenkompas actie heeft ondernomen. Vandaag is de breedband hersteld.

Ietje

Ook een klacht indienen over Telfort?