Klacht Telfort: storing breedband

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 135668
Gebruiker
Ietje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Breedband is zondagavond uitgevallen en hierdoor hebben wij geen telefoon, televisie en internet meer. Na alles zelf te hebben gereset en opnieuw opgestart was de storing nog niet verholpen. Na diverse keren contact met de klantenservice van Telfort, werd er alleen medegedeeld dat het 5 werkdagen kon duren voordat het probleem opgelost was. Zij tellen echter dinsdag pas als eerste werkdag, terwijl ik maandagochtend om 9 uur al gelijk gebeld heb.

De oplossing

Ten eerst wil ik dat breedband met spoed hersteld wordt, zodat ik weer kan bellen, internetten en televisie kijken. Daarnaast wil ik een onkostenvergoeding voor het vele mobiel bellen met de klantenservice en de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Bijvank,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Ietje
    Datum
    De klacht heeft veels te lang geduurd, wel 11 dagen! Ook heb ik van Telfort niks vernomen, tot gisteravond, nadat iemand van Klachtenkompas actie heeft ondernomen. Vandaag is de breedband hersteld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ietje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen