Klacht Telfort: storing glasvezel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 137095
Gebruiker
van Dijk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 5 oktober jl. storing gemeld van geen onvangst analoge tv meer, uiteindelijk op
15 oktober monteur aan huis gehad met nieuwe modem. Wel analoge tv maar sindsdien
geen internet of bellen via de glasvezel mogelijk.
Nu op 6 november en nog eens 4 monteursbezoeken verder nog steeds geen oplossing
gevonden !!! Jammergenoeg moet ik zelf telkens Telfort bellen (lange wachttijden) na een monteurbezoek en een terugkoppeling van uit het bedrijf is er nog niet geweest.
Totaal nu 22 dagen zonder internet, met 2 studerende kinderen thuis en een baan
waarbij er thuiswerk online is gemoeid, frustratie alom genoeg maar op geen enkele
wijze wordt er ook maar een oplossing aangeboden door Telfort

De oplossing

Ik wens een snelle oplossing en weer internet op kosten van Telfort op welke wijze dan ook

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Breur,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    van Dijk
    Datum
    Tot op heden niets gehoord van KPN
  3. Auteur
    van Dijk
    Datum
    KPN moet nog steeds bellen maar de storing is na 28 dagen verholpen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
van Dijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen