Klacht Telfort: Storing interactieve TV Telfort

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 25797
Gebruiker
Daphne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben sinds enkele maanden interactieve televisie van telfort afgesloten. Vorige week hebben we gemeld dat de verbinding het niet deed. We waren te lui om dit eerder te doen aangezien we toen nog analoge televisie hadden, die Telfort ook al verzuimd had om af te melden. Goed, de klantenservice nam direct contact met ons op en het probleem bleek bij een server te liggen. Er werd beloofd dat dit in de loop van de week opgelost zou worden en dat met ons contact opgenomen zou worden om dit te verifiëren. Een week later nog steeds geen verbetering en niks gehoord van Telfort. Vandaag contact met klantenservice met dezelfde conclusie en dezelfde beloftes: De server moet aangepast worden en we nemen contact met u op volgende week. TV was al slecht voor deze storing, maar ik zit vast vanwege een jaarcontract. Mijn man wil gewoon televisie kijken 's avonds.

De oplossing

We willen dat interactieve televisie zo spoeding mogelijk werkt, zonder haperingen en storingen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Huberts,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Daphne
    Datum
    Er is inderdaad vorige week contact opgenomen. Verder niks meer gehoord van ze. Gisteren merkten we echter dat de foutmelding ineens veranderd was van F12 naar F11. Vandaag alles herstart en we hebben weer televisie. Wel helaas weer met haperingen hier en daar wrs door het gebruik van de draadloze verbinding. We zijn blij dat ons probleem is opgelost. Hopelijk blijft het goed gaan.... Maar de algehele service en kwaliteit van Telfort wb digitale televise valt ons tot nu toe tegen, vandaar -1.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daphne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen