Klacht Telfort: Storing wordt niet opgelost!!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 403580
Gebruiker
Nk73
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb vorige week woensdag storing gemeld. Geen internet en tv ontstaan na werkzaamheden Enexis in gedeelte voortuin. Donderdag monteur geweest, concludeerde dat er iets met de kabel buiten moest zijn.
Zou een en ander regelen, en ik zou binnen 4 werkuren horen wanneer probleem hersteld gaat worden.
Tot op heden niks gebeurd nu een week verder.

Na tig telefoontjes, idereen begrijpt het maar kan niks doen want ticket staat open!!
Dinsdag zou monteur komen tussen 19-21 uur, niet verschenen niks gehoord!!
Woensdag gebeld paar keer, monteur zou me die dag bellen, maar kon laat worden was druk!
Niet dus!
Donderdag wederom gebeld klantenservice kan niks doen ik moet geduld hebben!!
8 dagen na klacht, lijkt me geduld genoeg.
Dit is toch geen correcte afhandeling!!

Gewenste oplossing

Kabel herstellen zich dat ik weer gebruik kan maken van internet en TV waar ik ook voor betaal!
Geboden oplossing
Monteur geweest, probleem zou opgelost zijn buiten defecte glasvezel gemaakt. Echter helaas nog geen internet en tv. Woensdag komen ze terug, we zijn dan vier weken verder. Ik ben benieuwd....
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    Telfort Webcare
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Nk73
    Datum
    Er is zaterdag contact opgenomen, en deze meneer heeft woord gehouden. Ging het uitzoeken en zou me maandag terugbellen. Dit ook gedaan.
    Morgen komt eindelijk monteur. Donderdag belt u opnieuw of het probleem is opgelost.
    Ik ben benieuwd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen