Klacht Telfort: Te hoge factuur en geen reactie

Mijn factuur is 3x zo hoog uitgevallen, omdat er door Telfort fouten zijn gemaakt bij de berekening van de belkosten. Gesprekken die gewoon binnen de belbundel vielen, zijn onterecht als buiten de belbundel aangemerkt en zo extra in rekening gebracht. Ik heb deze klacht al twee weken geleden bij hen gemeld, maar krijg geen reactie. Enkele dagen geleden heb ik weer een e-mail gestuurd en weer geen reactie. Het bedrag van de factuur is automatisch afgeschreven en staat nu al een aantal weken onterecht op hun rekening. Hoezo klantvriendelijke benadering?

Ik wil graag dat de factuur z.s.m. aangepast wordt en dat ik het geld z.s.m. teruggestort krijg. Een kleine compensatie voor al het ongemak, irritatie en onterecht van mijn geld op hun rekening staan zou ook beslist op zijn plaats zijn.

Telfort
    Geachte mevrouw Van de Ven,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort
    Helaas......, nog steeds geen reactie op mijn factuur gehad. Voel me als klant absoluut niet serieus genomen.
    Telfort
    Geachte mevrouw Van de Ven,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?