Klacht Telfort: Te hoge factuur en geen reactie

Klachtnummer
# 132155
Gebruiker
Klacht
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn factuur is 3x zo hoog uitgevallen, omdat er door Telfort fouten zijn gemaakt bij de berekening van de belkosten. Gesprekken die gewoon binnen de belbundel vielen, zijn onterecht als buiten de belbundel aangemerkt en zo extra in rekening gebracht. Ik heb deze klacht al twee weken geleden bij hen gemeld, maar krijg geen reactie. Enkele dagen geleden heb ik weer een e-mail gestuurd en weer geen reactie. Het bedrag van de factuur is automatisch afgeschreven en staat nu al een aantal weken onterecht op hun rekening. Hoezo klantvriendelijke benadering?

De oplossing

Ik wil graag dat de factuur z.s.m. aangepast wordt en dat ik het geld z.s.m. teruggestort krijg. Een kleine compensatie voor al het ongemak, irritatie en onterecht van mijn geld op hun rekening staan zou ook beslist op zijn plaats zijn.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Ven,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort
  2. Auteur
    Klacht
    Datum
    Helaas......, nog steeds geen reactie op mijn factuur gehad. Voel me als klant absoluut niet serieus genomen.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Ven,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen