Klacht Telfort: Te hoge overname bedrag LeaseToestel

JnY10

In Januari 2013 heb ik (voor een jaar, 30 euro per maand incl 150minuten + 500mb) een abonnement genomen bij Telfort. Maar in Februari is mijn telefoon de Samsung Galaxy SII al gestolen helaas. Ik heb toen direct aangifte gedaan en ze wisten de naam van de dader direct. Helaas heb ik hier nog steeds niks over gehoord, terwijl ze de naam van de dader etc. weten. Omdat ik geen verdere verzekering had bij mijn telefoon moet ik nu dus perse de telefoon overnemen van Telfort. Van te voren is mij verteld dat de overname 35% van de nieuwwaarde was. Maar de overname bedrag ligt nu dus op €160!!! dus dat betekend nu dat een nieuwe Samsung Galaxy SII €457 euro kost. Maar dat is niet zo. Dus ik voel me nu dus enorm belazerd door de enorm hoge overnamebedrag die ik moet!! betalen..

De echte 35% van het nieuwwaarde bedrag. Helaas kan ik hier verder vrij weinig aandoen omdat mijn telefoon gestolen is. En er maar een maand plezier heb aan gehad. En toch maandelijks 30 euro heb betaald.

Telfort
    Geachte mevrouw Keizer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?