Opgelost door Telfort: Te hoge rekening!

Quintus van Amstel

Ik heb een vast bellen onbeperkt (17,50 per maand)
Eind mei 2013 omgezet naar vast bellen standaart (2,50 per maand)
Bij de website krijg ik te zien "algemene fout" Dus ik bel de klanten"service". (weer een fout van Telfort die mij weer tijd en geld kost.)
Volgens medewerker is de "algemene fout" normaal en zou mijn abonement gewoon omgezet zijn. In juni bijna niet thuis, heb dus bijna niet gebeld.
Eind Juni wilde ik het weer terugzetten, op de website zag ik dat het nog steeds bellen onbeperkt was. Ik heb de klanten"service" weer gebeld, heb verteld dat ik die maand dus 15 euro teveel betaald heb. Ze konden terug zien dat ik inderdaad op tijd was met omzetten, ze zouden me terug bellen. Volledig zoals ik van Telfort gewend ben hebben ze nooit terug gebeld.
Ik ben boos omdat:
-ik 15 euro teveel betaald heb
-ik steeds moet bellen en mij dat tijd en geld kost
-ik (keer op keer) niet terug gebeld word, ik als klant voel me schandalig behandeld!
Quintus van Amstel: 035-6221615

Ik verwacht:
-dat Telfort contact met mij opneemt
-dat Telfort de 15 euro die ik teveel betaald heb verrekend of terugstort
-dat Telfort excuses maakt
-dat Telfort mij uitlegt waarom ik nog nooit in een keer teruggebeld ben (willen ze zoveel mogelijk via klachtenkompas werken?)
-dat Telfort mij uitlegt waarom "algemene fout" op de website normaal is.

Telfort
    Geachte heer van Amstel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Quintus van Amstel
    Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met een medewerker van Telfort. Ik vind nog altijd dat het veel te lang geduurd heeft maar zij heeft me keurig te woord gestaan. Ook heeft ze beloofd het allemaal recht te zetten. Ik hoop dat dat ook zal gebeuren, dat moet ik zien op mijn volgende rekening.
    Telfort
    Geachte heer Van Amstel,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Quintus van Amstel
    Telefonisch is mij verzekerd dat het allemaal recht gezet zou worden. Ik zou de 15 euro die ik teveel betaald heb terug krijgen. Vanwege alle gemaakte fouten zou ik als compensatie ook een maand internet gratis krijgen. Het feit dat ik nu moet horen dat het nog in onderzoek is bij jullie behandelaar, geeft de indruk dat jullie onderling net zo'n slechte communicatie hebben als met jullie klanten.
    Ik verwacht dat u het recht zet op mijn volgende afschrift.
    Telfort
    Geachte heer Van Amstel,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Quintus van Amstel
    Waarom heb ik gesteld dat de klacht nog niet afgehandeld is? Simpel, omdat ik de verschuldigde 15 euro en het maand gratis internet nog niet ontvangen heb. Als het zo is dat het internet van deze maand niet in rekening gebracht gaat worden is dat in orde, maar dan wil ik daar een schriftelijke bevestiging van. Tot nu toe komt Telfort namelijk niet altijd de beloften na.
    Vriendelijke groet, Quintus.
    Telfort
    Geachte heer Van Amstel,De behandelaar van deze reactie heeft getracht u telefonisch te bereiken. Dat is helaas niet gelukt.
    Is inmiddels alles naar u tevredenheid opgelost?Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Beste anonieme medewerker van KPN,
    Spijtig dat de behandelaar geen bericht heeft achtergelaten op mijn voice-mail. Ik kan nergens aan zien dat men geprobeert heeft om mij telefonisch te bereiken. Natuurlijk kan het ook aan mijn telefoon-provider liggen, die is namelijk niet altijd betrouwbaar.
    Hoe dan ook, ik heb inmiddels gezien dat bij het laatste afschrift er rekening is gehouden met de gemaakte fouten.
    Bij deze is het dus eindelijk afgehandeld. Alsnog bedankt hiervoor.
    Groet,
    Quintus.

Quintus van Amstel

Ook een klacht indienen over Telfort?