Klacht Telfort: Te lange wachttijd (+-/ 20 min) en mijn contract van 17,50 is nu opeens 25 per maand, krijg maar niemand aan de lijn

Laura Nieuwenhuis

Geachte heer/mevrouw van Telfort,
Ik heb een geruime tijd geleden bij jullie vast internet aangeschaft tegen 17,50 per maand. Na een geruime tijd kwam daar opeens internet beveiliging totaal bij. Toen heb ik gebeld zou deze van mijn abbonement verwijderd worden. Is blijkbaar niet gebeurd. Nu zie ik dat al 4 maanden 25 euro van mijn rekening wordt geschreven. Ik probeer hier al weken over te bellen, elke keer hang ik meer dan 20 minuten in de wacht en mijn kosten lopen veel te hoog op door Telfort. Ik heb vorige week iemand aan te telefoon gehad van de klantenservice die het ook gek vond dat ik geen internet voor 17,50 per maand heb terwijl ik daar wel een abbonement op heb. Ze heeft dit meteen aangepast en vervolgens wordt er vandaag weer 25 euro afgeschreven.

Vandaag hang ik al weer 20 minuten in de wacht. Omdat ik een student ben heb ik heel weinig te besteden, en ik wil zo graag dat mijn internet goed omgezet gaat worden.

Tot op heden kan ik jullie op geen enkele manier aan de telefoon krijgen (alleen het gratis nummer, maar daar kunnen ze me niet helpen) Ik zou heel graag zien dat er voor deze 4 maanden (25- 17,50 = 7,50 x 4= 30 euro en alle hoge belkosten omdat het gewoonweg te druk bij jullie klantenservice is op alle momenten van de dag. Deze kosten zou ik graag gedeclareerd zien, ik ben altijd tevreden geweest met Telfort maar dit slaat alles.
Hopende op een belletje van jullie om dit probleem samen op te lossen. Mocht dit niet gebeuren, dan ben ik helaas genoodzaakt hogere stappen te ondernemen, maar ik neem aan dat dit niet zo ver hoeft te komen.

Met hoogachting,
Laura Nieuwenhuis

Telfort
    Geachte mevrouw Nieuwenhuis,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?