Opgelost door Telfort: Te trage terug betaling van geannuleerde bestelling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 276745
Gebruiker
Heijnen10
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De door mij geannuleerde bestel order 1710057361 waar ik een betaling van 240 euro heb moeten doen . Nu moet ik vervolgens 4 weken wachten om dit bedrag terug te krijgen dit vind ik niet acceptabel . Als dit bij Belsimpel had besteld was eerder geleverd en bij annuleren binnen 5 dagen terug betaald . Ik heb geen liggende gelden .
Met vriendelijke groet .
P. Heijnen

De oplossing

Snelle terug betaling door Telfort

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Heijnen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Heijnen10
    Datum
    Naar tevredenheid opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heijnen10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is terug gestoord op mijn rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen