Klacht Telfort: telefonisch niet bereikbaar onbeschofte medewerker onjuiste kosten gefactureerd

Klachtnummer
# 335719
Gebruiker
telfort1411
Datum
1 reactie

Details

De klacht

40 min telefonisch in de wacht gestaan!! Van ellende telefoon maar opgehangen.
Er wordt nu toch eenmalig €20 aansluitkosten berekend maar ik ben al klant met tv internet vast bellen gsm. Heb 1 gsm abonnement toegevoegd en zou GEEN extra kosten hoeven betalen. Daarnaast een giga rekening zonder waarschuwing dat ik over mijn belbundel heen ben gegaan. Als laatste heb ik aangegeven dat ik wilde overstappen met jullie BLackfriday aanbieding. Huidig pakket is tv vast bellen en internet. Dit heb ik ook al jaren. Was beter volgens jullie om om te zetten naar tv en internet met vast bellen als optie. Dit is jullie blackfriday aanbieding. Volgende dag zie ik in mail dat het glasvezel betreft wat ik dus niet wil. Willen annuleren maar zou niet kunnen terwijl ik gebruik maak van mijn herroepingsrecht. Klacht ingediend. Ik word gebeld op nummer wat niet meer bestaat. Ik had mijn nieuwe nummer al doorgegeven. In ander gesprek werd de verbinding verbroken door ks medewerker. Tot ziens mevrouw tuuttuut. Ik wilde namelijk geen extra info over aanbieding die ze hadden. Kortom 1 groot drama. Ik sta op het punt om alles op te gaan zeggen. Is dit nu dank voor al die jaren trouwe klant te zijn??


De oplossing

Mijn telefoonnummer correct in hun systeem zetten. Zorgen dat ze bereikbaar zijn. Op hun website staat geen emailadres. Verder mijn herroepingsrecht accepteren en een waarschuwing geven als je over je belbundel heengaat net als met internetbudel. Kosten verlagen. Gesprek terugluisteren van mij en medewerker en haar aanspreken. Zij hing gewoon op.Dag mevrouw tuuttuuttuut.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Eekhof,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen