Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telfort: telefonisch niet bereikbaar onbeschofte medewerker onjuiste kosten gefactureerd
Details
De klacht
40 min telefonisch in de wacht gestaan!! Van ellende telefoon maar opgehangen.Er wordt nu toch eenmalig €20 aansluitkosten berekend maar ik ben al klant met tv internet vast bellen gsm. Heb 1 gsm abonnement toegevoegd en zou GEEN extra kosten hoeven betalen. Daarnaast een giga rekening zonder waarschuwing dat ik over mijn belbundel heen ben gegaan. Als laatste heb ik aangegeven dat ik wilde overstappen met jullie BLackfriday aanbieding. Huidig pakket is tv vast bellen en internet. Dit heb ik ook al jaren. Was beter volgens jullie om om te zetten naar tv en internet met vast bellen als optie. Dit is jullie blackfriday aanbieding. Volgende dag zie ik in mail dat het glasvezel betreft wat ik dus niet wil. Willen annuleren maar zou niet kunnen terwijl ik gebruik maak van mijn herroepingsrecht. Klacht ingediend. Ik word gebeld op nummer wat niet meer bestaat. Ik had mijn nieuwe nummer al doorgegeven. In ander gesprek werd de verbinding verbroken door ks medewerker. Tot ziens mevrouw tuuttuut. Ik wilde namelijk geen extra info over aanbieding die ze hadden. Kortom 1 groot drama. Ik sta op het punt om alles op te gaan zeggen. Is dit nu dank voor al die jaren trouwe klant te zijn??
De oplossing
Mijn telefoonnummer correct in hun systeem zetten. Zorgen dat ze bereikbaar zijn. Op hun website staat geen emailadres. Verder mijn herroepingsrecht accepteren en een waarschuwing geven als je over je belbundel heengaat net als met internetbudel. Kosten verlagen. Gesprek terugluisteren van mij en medewerker en haar aanspreken. Zij hing gewoon op.Dag mevrouw tuuttuuttuut.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.