Klacht Telfort: Telefoon en oplader zijn in elkaar verbrand. Binnen 1 maand na reparatie weer kapot,

Puck

Geen vertrouwen in deugdelijkheid van het geleerde product. Sinds 18 mei 2016 ben ik in bezit van dit toestel na verlenging van mijn contact bij de provider. Op 26 ajuli heb ik de telefoon naar de winkel gebracht omdat de oplader vast zat in de telefoon omdat ze me elkaar versmolten gedurende de nacht. Ben daar erg van geschrokken. Telefoon is naar het service gestuurd voor onderzoek. Op 5 augustus 2016 heb ik de gerepareerde telefoon weer opgehaald in de winkel. Op 23 augustus 2016 heb ik de telefoon weer naar de winkel gebracht omdat het touch screen het niet deed en de telefoon erg warm werd. Ik heb mijn bezordheid uitgesproken over de deugdelijkheid van het product en dat ik graag een andere telefoon wilde en gevraagd naar de mogelijkheden. Daar konden ze me in de winkel niks over zeggen en hebben me door verwezen naar de klantenservice. Ik heb gebeld met de klanten service en zij gaven aan dat de telefoon eerst weer beoordeeld moest worden in het het service centrum.

Ik ben al lange tijd naar tevredenheid klant bij telfort en wil niet het abonnement opzeggen maar alleen dat ze mij een deugdelijke telefoon aanbieden zonder dat ik allerlei acties moet ondernemen om het contract te laten ontbinden. Ik wil een telefoon waar ik me veilig bij kan voelen en niet constant het gevoel heb dat ie in de fik vliegt of smelt. Ik heb fotos gemaakt van de gesmolten oplader in de telefoon en het winkel personeel gaf aan dat ze nog nooit zoiets hadden gezien. Het zou fijn zijn als mijn klacht serieus genomen zou worden. Mocht u het op prijs stellen dat ik de fotos aanlever dan verneem ik dat graag.

Dan wacht ik reactie KPN af. Wordt vervolgd
    Geachte mevrouw Kroeze,

De behandelaar van deze reactie van Telfort heeft u inmiddels gesproken. Het toestel ligt momenteel ter reparatie bij Teleplan.

De behandelaar heeft u geïnformeerd betreffende de voorwaarden wanneer vervanging van toestel aan de orde is.

Puck
    Volgens de medewerker van Telfort moet de telefoon achtereenvolgens 3 keer verbrand zijn in de oplader en precies dezelfde complicaties vertonen als de vorige verbranding. Mijn telefoon is nu voor de tweede keer verzonden ter reparatie maar de klacht dat hij weer extreem warm werd is niet benoemd in het reparatie raport waardoor het niet bestempeld kan worden als een derde vergelijkbare klacht mocht de oververhitting zich weer voordoen. En zo doen ze dat dus.
    Geachte mevrouw Kroeze,

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie van Telfort.

Puck
    Zie ter vergelijking doorgebrande Samsung 7. Klacht van doorgebrande oplader in LG G$ telefoon wordt gezien als normaalste zaak van de wereld. Als telefoon na eerste reparatie weer te warm wordt en weer gerepareerd moet worden omdat functies uitvallen is dit nog steeds geen reden voor telfort om het gevaarlijke product uit de roulatie te halen. Bizar.