Opgelost door Telfort: Telefoon werkt al 6 dagen niet, internet en tv al drie dagen

goran.todic@gmail.com

Overstap gemaakt van gewoon internet bij telfort naar alles in een, eerst drie weken wachten dan brief waarin gezegd dat telefoon een half uur niet zou werken, 6 dagen zonder telefoon gezeten totdat het pakket niet aangekomen en nieuw modem aangesloten. Daarna een brief gehad waaring de dag voor het opleveren tv en internet vermeld 11-02, sinds die ochtend geen telefoon, internet en tv.
Meerdere keren telfort gebeld, geen oplossing. Door een van de telfort medewerkers is is ons beloofd dat het probleem binnen 48 uur opgelost moet worden, dat is ruimshoots over nu.
Bellen heeft geen zin meer, elke keer wordt ons verteld dat wij moeten wachten en dat er geen indicatie is wanneer het opgelost zal worden, intussen hebben wij al dagen geen telefoon, internet en tv.
Wij begrijpen niet dat het zo kan.

Wij willen duidelijkheid en services terug tenminste zoals het was en niet medewerkes die geen enkel hulp bieden en geen indicatie kunnen geven wat het probleem is en wanneer het opgelost kan worden.

Telfort
    Geachte heer Todic,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    goran.todic@gmail.com
    Net bericht van thuis gekregen dat internet het weer doet. Ik hoop dat het ook zo blijft - dat ze het niet weer kapot maken.

goran.todic@gmail.com

Ook een klacht indienen over Telfort?