Klacht Telfort: telefoonaansluiting

Klachtnummer
# 80949
Gebruiker
onbekend
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 25 sept.j.l.overgegaan op glasvezelpakket van telfort. T.V. en Internet werken, maar de vaste aansluiting van de telefoon, na 4 weken nog steeds niet!!. Ook niet na vele bezoeken aan de telfort winkel.

De oplossing

wanneer werkt de telefoon weer??

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Verkroost,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen