Opgelost door Telfort: Telefoongids vermelding

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 291767
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 25 oktober afgelopen jaar mijn abonnement uitgebreid met een telefoonaansluiting en telefoongids vermelding. Nu enkele maanden verder sta ik er nog steeds niet in.

5 januari een klacht geopend en ben toen een beetje afgepoeierd en most nog maar een maandje wachten. Ook kon ik het knopje op de mijn telfort pagina uit en opnieuw aanzetten.

Nou bij deze heb ik 1 maand gewacht en het knopje uit en opnieuw aangezet.

Telfort, kunnen jullie dit nu alsjeblieft oplossen

De oplossing

Telefoongids vermelding maken. Ik ga niet nog langer wachten of op knopjes drukken dat mogen jullie doen.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Er is contact geweest en Telfort zou verder kijken dan "het systeem". Inmiddels zie ik dat ik in de gids sta en daarmee lijkt het dan eindelijk opgelost. Nog even wachten op de reactie van telfort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heeft even geduurd en 3 klachten verder, maar eindelijk sta ik in de telefoongids.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen