Klacht Telfort: Televisiebeeld blijft stilstaan

# 198718
Harmke

Sinds begin september 2016 blijft het televisiebeeld na 5 minuten stilstaan. Na het resetten van de experiabox en de TV ontvanger weer na 5 minuten hetzelfde probleem. Alle apparatuur is reeds vervangen en de glasvezelaansluiting doorgemeten, geen storing geconstateerd. Na diverselangdurige telefoontjes met de helpdesk en vervolgens mailcontacten slaagt men er niet in het probleem op te lossen. Afgelopen maandag voor de laatste keer weer eens gemaild, geen reactie. Wel maandelijks het volle pond aan abbonnementskosten betalen. Ik voel mij als klant niet serieus genomen. Wat moet ik dan wel doen om te krijgen waar ik voor betaal?

Wij willen een goede televisieontvangst zonder dat het beeld blijft stilstaan. Waar voor ons geld dus.

Telfort
    Geachte mevrouw Willems,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?