Klacht Telfort: Televisiebeeld blijft stilstaan

Klachtnummer
# 198718
Gebruiker
Harmke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds begin september 2016 blijft het televisiebeeld na 5 minuten stilstaan. Na het resetten van de experiabox en de TV ontvanger weer na 5 minuten hetzelfde probleem. Alle apparatuur is reeds vervangen en de glasvezelaansluiting doorgemeten, geen storing geconstateerd. Na diverselangdurige telefoontjes met de helpdesk en vervolgens mailcontacten slaagt men er niet in het probleem op te lossen. Afgelopen maandag voor de laatste keer weer eens gemaild, geen reactie. Wel maandelijks het volle pond aan abbonnementskosten betalen. Ik voel mij als klant niet serieus genomen. Wat moet ik dan wel doen om te krijgen waar ik voor betaal?

De oplossing

Wij willen een goede televisieontvangst zonder dat het beeld blijft stilstaan. Waar voor ons geld dus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Willems,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen