Opgelost door Telfort: Telfoonnummer in "quarantaine" geplaatst omdat zogenaamd geen gebruik werd gemaakt van het telefoonnummer.

hendrik42

Half april heb ik het alles-in-een contract met Telfort beëindigd en een nieuw alles-in-een contract afgesloten bij moedermaatschappij KPN. Beëindiging Internet, e-mail en TV werd per 1 mei geeffectueerd. Gekozen was voor nummerbehoud. Na installatie van KPN Alles-in-een bleek echter dat de vaste telefoon niet was te activeren. Na eindeloos heen en weer gebel met Telfort en KPN blijkt nu dat Telfort het nummer (013-5720130) in "quarantaine" heeft geplaatst omdat dat nummer al maanden niet gebruikt zou zijn. Dat is pertinent onwaar hetgeen eenvoudig is aan te tonen met de ontvangen rekeningen waarop de belkosten staan vermeld tot half april. Vooralsnog kan het nummer om deze ongeldige redenen niet overgenomen worden door KPN. KPN kan volgens hen verder niets doen en Telfort wil blijkbaar verder niets doen. We hebben bovendien ook nooit bericht gehad dat het nummer in quarantaine gezet zou worden.

Geef het telefoonnummer 013-5720130 vrij zodat dat overgenomen kan worden door KPN.
Toon aan dat het genoemde nummer al twee maanden niet gebruikt is.

Telfort
    Geachte heer Van der Markt,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    hendrik42
    Bellen kan alleen naar 0643005015 omdat het vaste nummer dus niet werkt!
    Telfort
    Geachte heer Van der Markt, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    hendrik42
    Het probleem is nog steeds niet verholpen. Zowel Telfort als KPN beweren bezig te zijn met het probleem. Telefonisch word ik op de hoogte gehouden van de stand van zaken door zowel Telfort als KPN, maar tot nu toe nog steeds geen oplossing.
    Geachte heer Van der Markt,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    hendrik42
    Er zou "binnenkort" (6 dagen geleden vermeld) contact worden opgenomen met mij. Tot op heden nog geen contact met mij opgenomen.
    Geachte heer Van der Markt,

Indien u nog vragen heeft kunt u de behandelaar van deze reactie van Telfort via de mail bereiken.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    hendrik42
    Ik wacht nog steeds op een telefoon van KPN.
    Overigens begrijp ik totaal niet waarom de afhandeling van de klacht zo lang moet duren. We zijn nu ruim twee maanden bezig om het voor elkaar te krijgen om het telefoonnr 013 - 518 12 27 vrij te geven zodat dit door KPN uitgegeven kan worden. We zitten inmiddels nu ruim twee maanden zonder vaste telefoon.
    Geachte heer Van der Markt,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    hendrik42
    Hoewel de afhandeling bijna 3 maanden heeft geduurd, hebben de heren Voets en Bakker van KPN alles in het werk gesteld om het probleem op te lossen en met succes.

hendrik42

Ook een klacht indienen over Telfort?