Opgelost door Telfort: Telfort " jaarabonnement " na minstens 10 jaar een abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 318628
Gebruiker
B. van Rossen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al 10 of 15 jaar klant bij Telfort met mobiel en internet. Het verlengen van mijn mobiele abonnement betekende voor mij een prijsverhoging van 25%, dus ben ik vertrokken. Nu stap ik ook over met internet en als ik opzeg krijg ik te horen dat ik een jaarabonnement heb, dus dat ik de resterende 7 maanden a euro 30 p.m. nog moet betalen. Maar na 1 jaar kan je per maand opzeggen, is wettelijk geregeld. Ik weiger nu nog euro 211 te betalen, zoals Telfort morgen gaat afschrijven. Telfort zegt dat mijn abonnement in februari dit jaar een jaarabonnement is geworden. In die maand ben ik verhuisd. Als een verhuizing doorgeven zou hebben betekend dat ik weer een jaarabonnement zou krijgen vind ik dat men mij daar uitdrukkelijk op had moeten wijzen. Ik vind dit schandalig gedrag en zal iedereen adviseren nooit met Telfort in zee te gaan. Een paar jaar geleden las ik dat Telfort iedere nieuwe klant 4G bood, en ik als bestaande klant had 3G. Pas bij verlenging van mijn abonnement, anderhalf jaar later, zou ik ook 4G krijgen. Onbegrijpelijk, maar is uiteindelijk wel opgelost.

De oplossing

Rekening schrappen

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Rossen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Rossen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. van Rossen
Datum
Uiteindelijke oplossing
De rekening schrappen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?