Opgelost door Telfort: Telfort abonement stop zetten met minimale kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51912
Gebruiker
keympe
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij het afsluiten is me nergens opgevallen dat dit abonnement via de telefoon kabel zou lopen! Helaas heb ik deze tijdens de renovatie van onze woning verwijdert in de kelder zit nog een klein stukje van 15 cm. Ik wilde de overstap maken om kosten te besparen nu blijkt dat ik extra kosten moet gaan maken en dus duurder uit ben. Na telefonisch contact kan men mij een monteur van kpn langs sturen, helaas kan dat pas als het abonnement is ingegaan dus zit ik al vast aan de aansluitkosten en eerste abonnement kosten.
Daar ik geen kabels wil en zal aanleggen in mijn net gerenoveerde woning ben ik er van overtuigd dat ik een fout heb gemaakt doordat ik er niet van op de hoogte was dat ik een telefoon verbinding nodig had.
Nu wil ik zo snel mogelijk de procedure stop zetten om verdere kosten van beide partijen te reduceren!!!!!!!!!!!!!

De oplossing

Per direct abonnement stopzetten met minimalen kosten!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sinnema,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    keympe
    Datum
    na contact tussen ziggo en telfort alles zonder extra kosten en naar behoren opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
keympe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen