Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Telfort abonnement stopzetten voor half jaar i.v.m. stage in buitenland
Details
De klacht
Al jaren lang heb ik een mobiel abonnement bij Telfort en ben daar in principe tevreden over. Er is alleen een probleem: komend half jaar ga ik naar Congo en Telfort zegt niet in staat te zijn om mijn mobiel abonnement een half jaar te bevriezen. Ik vind dit erg vervelend omdat ik dan gewoon abonnementskosten door moet betalen terwijl ik niet van het abonnement gebruik maak. Ik weet dat dit bij andere providers wel kan en daarom zou ik dit ook graag bij Telfort willen zien.Inmiddels heb ik een nieuw abonnement moeten afsluiten omdat mijn abonnement in september verloopt en ik hem niet zou kunnen bevriezen. Ook kon ik hem niet tijdelijk naar prepaid omzetten. Ik vind dit erg vervelend en niet passen bij de service die ik normaal van Telfort gewend ben.
De oplossing
Ik wil dat Telfort mijn abonnement voor een half jaar stop zet zodat ik geen kosten betaal voor mijn abonnement. Na het half jaar zou ik weer verder willen gaan met mijn abonnement.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.