Opgelost door Telfort: Telfort alles-in-één werkt niet

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 250790
Gebruiker
Edevegt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vanaf 21 november ben ik klant bij Telfort van alles-in-één. Tot vandaag kan ik nog steeds niet bellen of gebeld worden. Ik heb vele malen gebeld met de helpdesk, waarin tekens wordt beloofd dat er binnen 5 werkdagen een oplossing komt. We zijn bijna een maand verder en het probleem is niet opgelost. Vanuit de kant van Telfort is geprobeerd mij te bereiken (op een verkeerd nummer). Het bericht wat daarop volgde was dat ik niet bereid zou zijn er over te spreken.

De oplossing

Zo snel mogelijk telefonie en compensatie over de afgelopen maand of van het gehele contract af

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Vegt,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Edevegt
    Datum
    Ik wacht het contact af
  3. Auteur
    Edevegt
    Datum
    Telfort heeft vandaag geprobeerd mij te bereiken op opnieuw een verkeerd nummer. Juiste nummer vorige week tweemaal doorgegeven. Zojuist gereageerd en nogmaals het juiste nummer toegevoegd

    Daarnaast ontving ik vandaag van mijn vorige internetabonnement (KPN) een nieuwe factuur. Bij navraag bij de KPN-winkel werd mij verteld dat Telfort de overstap helemaal niet geregeld heeft. Kennelijk heb ik nu 2 abonnementen...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edevegt
Datum
Uiteindelijke oplossing
De afgelopen weken contact gehad met één bepaalde medewerker van Telfort, die gelukkig de belafspraken wel nagekomen is. Een oplossing voor het probleem is er niet gekomen; ik kan nu kosteloos van het contract bij Telfort af en ga naar mijn voormalige aanbieder. De overstap was niet geregeld en het probleem van telefonie niet op te lossen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen