Opgelost door Telfort: Telfort alles-in-één werkt niet

sad Opgelost
Edevegt

Vanaf 21 november ben ik klant bij Telfort van alles-in-één. Tot vandaag kan ik nog steeds niet bellen of gebeld worden. Ik heb vele malen gebeld met de helpdesk, waarin tekens wordt beloofd dat er binnen 5 werkdagen een oplossing komt. We zijn bijna een maand verder en het probleem is niet opgelost. Vanuit de kant van Telfort is geprobeerd mij te bereiken (op een verkeerd nummer). Het bericht wat daarop volgde was dat ik niet bereid zou zijn er over te spreken.

Zo snel mogelijk telefonie en compensatie over de afgelopen maand of van het gehele contract af

Telfort
    Geachte heer/mevrouw De Vegt,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Ik wacht het contact af
    Edevegt
    Telfort heeft vandaag geprobeerd mij te bereiken op opnieuw een verkeerd nummer. Juiste nummer vorige week tweemaal doorgegeven. Zojuist gereageerd en nogmaals het juiste nummer toegevoegd

Daarnaast ontving ik vandaag van mijn vorige internetabonnement (KPN) een nieuwe factuur. Bij navraag bij de KPN-winkel werd mij verteld dat Telfort de overstap helemaal niet geregeld heeft. Kennelijk heb ik nu 2 abonnementen...

Edevegt
De afgelopen weken contact gehad met één bepaalde medewerker van Telfort, die gelukkig de belafspraken wel nagekomen is. Een oplossing voor het probleem is er niet gekomen; ik kan nu kosteloos van het contract bij Telfort af en ga naar mijn voormalige aanbieder. De overstap was niet geregeld en het probleem van telefonie niet op te lossen.

Ook een klacht indienen over Telfort?