Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Telfort alles-in-één werkt niet
Details
De klacht
Vanaf 21 november ben ik klant bij Telfort van alles-in-één. Tot vandaag kan ik nog steeds niet bellen of gebeld worden. Ik heb vele malen gebeld met de helpdesk, waarin tekens wordt beloofd dat er binnen 5 werkdagen een oplossing komt. We zijn bijna een maand verder en het probleem is niet opgelost. Vanuit de kant van Telfort is geprobeerd mij te bereiken (op een verkeerd nummer). Het bericht wat daarop volgde was dat ik niet bereid zou zijn er over te spreken.De oplossing
Zo snel mogelijk telefonie en compensatie over de afgelopen maand of van het gehele contract afBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.