Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Telfort alles in een pakket werkt niet
Details
Klacht
Overstap van kpn naar telfort alles in 1.Alles deed het , maar na 1,5 week opeens niets meer.
Volgens telfort is er iets fout gegaan met de verbinding . En moet er een nieuwe verbinding worden aangelegd. Ze gaven aan dat dit 5 tot 10 werkdagen kan duren.
Er is nog steeds niets geregeld en dus al ruim week geen tv internet en vaste telefoon .
Ze reageren traag en zeggen ook vandaag nog dat ze NIET kunnen zeggen hoe lang het duurt.
Heel irritant heb idee tegen een muur te praten en niet verder te komen!
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk mijn verbinding hersteld en kunnen gebruik maken van mijn abonnement,.tevens wil ik mijn aansluitkosten terug en mijn abbonnementsgeld terug.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.