Opgelost door Telfort: Telfort alles in een pakket werkt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150890
Gebruiker
Snoopy
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Overstap van kpn naar telfort alles in 1.
Alles deed het , maar na 1,5 week opeens niets meer.
Volgens telfort is er iets fout gegaan met de verbinding . En moet er een nieuwe verbinding worden aangelegd. Ze gaven aan dat dit 5 tot 10 werkdagen kan duren.
Er is nog steeds niets geregeld en dus al ruim week geen tv internet en vaste telefoon .
Ze reageren traag en zeggen ook vandaag nog dat ze NIET kunnen zeggen hoe lang het duurt.
Heel irritant heb idee tegen een muur te praten en niet verder te komen!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn verbinding hersteld en kunnen gebruik maken van mijn abonnement,.
tevens wil ik mijn aansluitkosten terug en mijn abbonnementsgeld terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Schuiling,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Snoopy
    Datum
    Ik wil graag voor dit weekend dat ik alles weer in orde heb . En geen binnenkort of een keertje . Dit is niet te doen zo !
  3. Auteur
    Snoopy
    Datum
    Binnen dag na mijn klacht op deze site nam Telfort contact op. Dag later deed alles weer. Werd netjes teruggebeld door Telfort en schade vergoeding geregeld !

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen