Klacht Telfort: Telfort belt niet terug bij storing

Klachtnummer
# 403467
Gebruiker
X99
Datum
1 reactie

Details

De klacht


We hebben door een schakelfout van KPN/Telfort al ruim een week geen glasvezeldiensten meer.

Op de dag van verhuizing werkte alkes prima en ongeveer 2 weken later werd het signaal van de glasvezelinternet gehaald.

Inmiddels is er wel signaal op de lijn (lampjes branden) maar geeft Experia box geen internet.

De klacht is dat elke keer men beloofd terug te bellen, binnen 5 dagen?
En de 6e dag opnieuw beloofd te bellen binnen 5 dagen vanaf nu.
Er belt niemand en gebeurt niets.
Volgens mij heeft een monteur binnen 30 minuten alles opgelost al hij maar komt.

De oplossing

Nu z.s.m. Contact en een monteur aan huis

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    Telfort Webcare

Ook een klacht indienen over Telfort?