Opgelost door Telfort: Telfort berekent te hoge thuiskopieheffing

basmeyer

Telfort berekent € 5,00 ex BTW voor een telefoon met 8 GB geheugen (b.v. iPhone 4S 8GB, niet uitbreidbaar) in plaats van de door Stichting de Thuiskopie wettelijk bepaalde € 2,50.

Dit is waarschijnlijk een structureel probleem waardoor vele abonnees op grote schaal nietsvermoedend zijn benadeeld.

Graag uw reactie.

Telfort
    Geachte heer Meijer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Meijer,Telfort heeft u op 7 maart gemaild.
    Hopende dat uw klacht hiermee in volle tevredeheid is opgelost zal de status van de klacht op afhandelstatus komen te staan.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    basmeyer
    Ik ben meerdere keren gebeld en de klacht werd zeer serieus genomen. Uiteindelijk ben ik zeer tevreden over de klachtafhandeling.In het kort ben ik in het gelijk gesteld en vindt er een administratieve correctie plaats.

basmeyer

Ook een klacht indienen over Telfort?