Klacht Telfort: Telfort Betaald mijn Klacht Niet Uit!!.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252901
Gebruiker
zorro1953
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Beste..., ik heb Onterecht een Afrekening van € 127,12 Ontvangen, Na het Overstappen naar KPN!!.

Heb Ook al Diverse keren Contact gehad met Telfort & Ook met de KPN, omdat ik gebruik heb gemaakt van de Overstapservice van de KPN!!, Die hebben mij een Mail Gestuurd, dat de Fout bij Telfort Lag/Ligt!, omdat er wel Degelijk een Opzegging was bij Telfort!!, voor het Alles in Een Abonnement nl.:
TV/INTERNET/VASTE TELEFOON/MOBIELE AANSLUITING!!.

Om Problemen te Voorkomen, inmiddels een Aanmaning gehad van INTRUM JUSTITIA, heb ik de Vordering van Telfort Betaald!!, en ben Nog Steeds bezig,
om de Onterechte Vordering Terug te Ontvangen!!.

De oplossing


Het Bedrag waar ik Recht op Heb, Terug gaan Storten, en wel Binnen 1 Week!!,
ik heb Nu al Lang Genoeg Gewacht!!.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kruijzen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kruijzen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zorro1953
Datum
Uiteindelijke oplossing
kpn heeft de Klacht opgelost!!.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?