Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Telfort blijkt kan geen password recovery sturen, sluit mij af en brengt extra kosten in rekening
Details
De klacht
Vanwege mijn verblijf in het buitenland, heb in juli diverse malen via de Telfort site dmv password recovery, getracht in te loggen om de openstaande facturen te bekijken en betalen. Heb daarbij “tig” maal password recovery aangevraagd echter hierop telkens geen mail van Telfort ontvangen.Daarop via Twitter DM hierover veelvuldig met Telfort contact gehad om het probleem op te lossen. Medewerker van Telfort zou mijn mail adres aanpassen, na vele malen contact met Telfort bleek de Telfort medewerker hiertoe niet in staat. Daarna heeft uiteindelijk iemand van Telfort mij gebeld om het probleem van de recoverymail op te lossen. Na een twee tal pogingen bleek deze technisch medewerker wel in staat het probleem op te lossen en ontving ik eindelijk een recovery mail.
Dit probleem had niets te maken met stambomen en lag bij Telfort. Bij mij voor veel irritatie gezorgd, afsluiting en daarbovenop nog eens extra kosten.
De oplossing
Ik meen daarom ook dat Telfort nu zeer onterecht extra kosten voor afsluiting in rekening brengt. Het lijkt mij niet meer dan redelijk om deze te schrappen! zeker gezien het feit dat dit is ontstaan door een technisch mankement bij Telfort. Mocht Telfort van mening zijn dat Telfort gelijk zou hebben en zgn afsluitkosten te moeten incasseren , dan zie ik dit als het wegjagen van een trouwe klant en zal daaruit na alle moeite en ergernis mijn conclusie trekken.Dit is echt geen service van Telfort maar een doe het zelf pakket waarvoor ik dus te veel 'moet' betalen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.