Opgelost door Telfort: Telfort blijkt kan geen password recovery sturen, sluit mij af en brengt extra kosten in rekening

JD

Vanwege mijn verblijf in het buitenland, heb in juli diverse malen via de Telfort site dmv password recovery, getracht in te loggen om de openstaande facturen te bekijken en betalen. Heb daarbij “tig” maal password recovery aangevraagd echter hierop telkens geen mail van Telfort ontvangen.
Daarop via Twitter DM hierover veelvuldig met Telfort contact gehad om het probleem op te lossen. Medewerker van Telfort zou mijn mail adres aanpassen, na vele malen contact met Telfort bleek de Telfort medewerker hiertoe niet in staat. Daarna heeft uiteindelijk iemand van Telfort mij gebeld om het probleem van de recoverymail op te lossen. Na een twee tal pogingen bleek deze technisch medewerker wel in staat het probleem op te lossen en ontving ik eindelijk een recovery mail.
Dit probleem had niets te maken met stambomen en lag bij Telfort. Bij mij voor veel irritatie gezorgd, afsluiting en daarbovenop nog eens extra kosten.

Ik meen daarom ook dat Telfort nu zeer onterecht extra kosten voor afsluiting in rekening brengt. Het lijkt mij niet meer dan redelijk om deze te schrappen! zeker gezien het feit dat dit is ontstaan door een technisch mankement bij Telfort. Mocht Telfort van mening zijn dat Telfort gelijk zou hebben en zgn afsluitkosten te moeten incasseren , dan zie ik dit als het wegjagen van een trouwe klant en zal daaruit na alle moeite en ergernis mijn conclusie trekken.

Dit is echt geen service van Telfort maar een doe het zelf pakket waarvoor ik dus te veel 'moet' betalen.

Telfort
    Geachte heer Van Dijk,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    JD
    Ik heb een klacht gericht aan Telfort en krijg een reactie van KPN, heel vreemd. Maar goed, inhoudelijk geen enkele reactie maar zo te zien alleen om ervoor te zorgen dat de reactie tijd voor hen niet zal verlopen. Heel erg kinderachtig van KPN Telfort.
    Tot mijn verbazing ontvang ik ook nog een dreiging van Telfort om binnen 5 dagen de factuur te betalen. Hoeveel meer klantonvriendelijk wil je het hebben.
    JD
    Toen ik op 8 augustus (12;30h) hierover belde met Telfort, stelde de jongeman een aantal controle vragen en wilde zelfs, tegen de procedure in, mijn gehele rekening nummer weten. Ik hoef hem alleen de laats 3 cijfers te noemen.
    Daarmee nam de jongeman geen genoegen en verbrak botweg de verbinding. Hoe klantonvriendelijk wil je het hebben. Hoe jaag je vast klanten het snelste weg.
    Telfort lijkt zich te specialiseren in "cut throat business"
    Telfort
    Geachte heer Van Dijk,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    JD
    Telfort heeft uiteindelijk de klacht door een speciale behandelaar met inlevingsvermogen prima weten op te lossen.