Klacht Telfort: Telfort Experia v8 router

sander

Ik ondervind behoorlijk veel hinder met mijn experiabox V8 als ik spelcomputers aansluit (bekabeld) zoals de ps3 of xbox.
Het probleem is dat de de NAT instellingen niet kan veranderen tot op zekere hoogte.
Ik heb geheel Google en YouTube bekeken en heb het NAT type uiteindelijk met een omweg kunnen veranderen in NAT 2.
Toch wordt ik uit sommige servers gezet omdat er een NAT fout is. Ook kan het zelfs zo wezen dat ik helemaal geen verbinding kan maken met de betreffende servers.Pas als ik de router opnieuw opstart lukt het vaak wel.
Ik heb de dhcp lease tijd aangepast op verschillende tijden, ook werkt dit niet. Conclusie is dat NAT niet valt in te stellen.
De ingebouwde wifi van de experiabox ben ik ook niet over te spreken.
Heb hier in huis zelfs rondgelopen met een spectrum analyzer,conclusie geen storende factoren zoals extreme drukte op de 2.4 GHz band, geen draadloze camera's babyfoons etc....
Kanalenwissel uitgevoerd, gekeken naar de spaarstand van de experiabox v8, enz

Andere Router gewenst, en geen Experiabox V8 A.U.B.

Ik plaats expres mijn bericht hier omdat ik klant ben van zowel internet/tv en mobiele telefonie.

Ik pass er voor om een duur 0900 nummer te bellen.

Telfort
    Geachte heer Pieterse,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    sander
    Inmiddels is er contact opgenomen, uiteindelijk heb ik iemand van de technische afdeling gesproken.
    Moest me vragen naar het verhaal waar het om gaat. (Blijkbaar is de communicatie tussen de afdelingen slecht)
    Ik het hele verhaal uitgelegd, moest zelfs dingen gaan uitleggen waar ze zelf geen verstand van hebben.
    Ik moest maar me router resetten, misschien kon dat helpen of zelf een repeater aan te schaffen of dan wel andere router.
    Ik voel me niet geholpen maar juist uitgesloten!
    sander
    met de instellingen van de NAT types moest ik maar het forum gaan volgen om de poorten open te zetten.
    (uiteraard heb ik alles al getest, gaf ook aan dat ik nu dus nog steeds niet geholpen ben en dat ik niet voor niks een bericht heb geplaatst. (Zit er over na te denken om over te gaan stappen op bijvoorbeeld XS4ALL, zij nemen klanten wel een stuk serieuzer)
    sander
    Zojuist was er weer gebeld door Telfort, een medewerkster die me heeft gevraagd of ik geholpen was met de antwoorden die mij gegeven zijn door de Technische afdeling.
    (Alles wat er mij toen verteld is heb ik zelf al geprobeerd/getest)
    Ze hadden maar 1 type router, verder was er gevraagd of ze mij nog ergens mee kon helpen.Ik ben dus genoodzaakt om een andere provider te gaan zoeken wat ik erg jammer vind.
    sander
    Ik heb niks meer aan het verhaal toe te voegen, ze kunnen niet het internet geven wat ik graag zou willen, wifi is erg zwak, NAT type probleem,functies op de router wat je wel hebt maar niet kunt gebruiken, kortom oogt het wat goedkoop en wazig.

sander

Ook een klacht indienen over Telfort?