Opgelost door Telfort: Telfort faalt op alle fronten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 345087
Gebruiker
Martin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er gaat bij Telfort werkelijk van alles mis. We hadden een alles-in-een pakket besteld. Plotseling en ongevraagd waren direct onze vaste telefoonverbinding kwijt. Een paar dagen later onze adsl-internetverbinding van Telfort zelf ook. De wachttijd bij de klantenservice is minimaal en gegarandeerd 15 minuten. Zelfs als je klokslag negen uur belt sta je zeker een kwartier in de wacht. Het contact van Telfort met het aansluitbedrijf Guidion is een lachertje. Zeer tegenstrijdige berichten. Veel mails gehad over gewijzigde afspraken. We hebben de zaak onmiddellijk gecanceld. Maar nog steeds geen internet en men kon niet vertellen wie ons afgesloten had. Herstellen van de internetverbinding ging zeker twee weken duren. Men maakte er een calamiteit van. De monteur van Guidion zou dan op zaterdag komen. Guidion wist van niets. Rare antwoorden van de klantenservice. Toen we geen vaste telefoonverbinding hadden, opgezegd door Telfort, wist de klantenservice te vertellen dat de monteur had gebeld, maar hij kreeg geen verbinding! Nee, die is door Telfort afgesloten. We hebben nog even internet gehad, daarna hebben we XS4all genomen. Telfort vond via de chat dat er veel misgegaan was. Had niet mogen gebeuren. Even later kregen we een mailtje: een rekening van meer dan 600 euro. Due betalen we natuurlijk niet. Wat een afschuwelijk bedrijf. Super af te raden.

De oplossing

Eigenlijk zou ik zeggen: hef jezelf op.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van der Vecht,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Vecht,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het onterechte hoge abonnementsbedrag wordt doorgestreept. Een vergoeding is uitbetaald. Excuses zijn gemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen