Klacht Telfort: Telfort gaf als laatste onjuiste berichten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380431
Gebruiker
Gebruiker1543168407
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hoi.

Ik vind het niet zo mooi dat u mij valselijk beschuldigd van openstaande achterstallige schulden die er niet zijn.

Ik had al niet meer gereageerd .

En Telfort wil toch nog als laatste even reageren met leugens op klachten kompas,
waar ik niet op kan reageren want het bedrijf Telfort sluit verdere reakties van mij.

Dan moet ik op deze mannier weer reageren.

I.p.v betaalbewijs inzien gaat Telfort liever met halve info in de aanval !!
Bij preventel en deurwaarders.


Dat gaat u geld kosten, en niet mij.

Heb trouwens ook teveel betaald..
U zet liever klanten weg als leugenaars
I.p.v oplossen..!!!!!
Stuur de deurwaarder maar snel des te eerder ben ik van jullie af,


Dit is ook mijn laatste reaktie
En dat is omdat u mij sinds April beledigd.
En nu als laatste uw reaktie,
dat voelt als een trap nageven..

Het voelt waardeloos om te betalen en geen diensten te krijgen..

U denkt toch niet, dat ik met al mijn moeite die ik in Telfort steekt, zou doen
als ik niet betaald zou hebben ?
We zijn al vanaf April bezig.

Vriendelijke groeten

Lisa



.

De oplossing

Telfort wil niets doen, heeft alleen eigen belang
Ik heb al een andere weg gevonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen deze in een privébericht beantwoorden.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    Gebruiker1543168407
    Datum
    U kunt toch niet tegen mijn bank overschrijvingen naar Telfort op.


    Vriendelijke groet
    Lisa

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1543168407
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kijk nogmaals naar mijn betalingen..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen