Klacht Telfort: Telfort gooit complete mailbox weg

JJ

Zonder opgaaf van reden is had ik geen toegang meer tot mijn mailbox en blijkt alle mail te zijn weggegooid. Toegang tot mailbox is inmiddels hersteld maar alle oude mail is dus nog steeds weg. Tot nu toe slechts excuus.

Ik eis mijn oude mail terug.
Ik wens te weten hoe en waarom dit kan gebeuren.
Ik wens een publicatie zodat dit andere mensen niet kan overkomen.

Geachte heer Visser,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    super we wachten af
    Geachte heer Visser,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    JJ
    Keurig netjes confom de afspraken contact opgenomen. Na 40 dagen geen gebruik wordt account suspended en bij geen reactie verwijderd. Er zijn backups maar die worden niet voor 1 klant teruggedraaid bevat zo'n 20.000 accounts. Bovendien leek dit account niet gelinkt aan een betalende klant? Anyway de mail wordt niet teruggehaald. Mijn wens is dat huidige klanten worden gewaarschuwd voor deze procedure zodat hen het niet overkomt. Telfort beraadt zich over het vervolg.
    Geachte heer Visser,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?