Klacht Telfort: Telfort gooit complete mailbox weg

Klachtnummer
# 165062
Gebruiker
JJ
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Zonder opgaaf van reden is had ik geen toegang meer tot mijn mailbox en blijkt alle mail te zijn weggegooid. Toegang tot mailbox is inmiddels hersteld maar alle oude mail is dus nog steeds weg. Tot nu toe slechts excuus.

Gewenste oplossing

Ik eis mijn oude mail terug.
Ik wens te weten hoe en waarom dit kan gebeuren.
Ik wens een publicatie zodat dit andere mensen niet kan overkomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Visser,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    JJ
    Datum
    super we wachten af
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Visser,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    JJ
    Datum
    Keurig netjes confom de afspraken contact opgenomen. Na 40 dagen geen gebruik wordt account suspended en bij geen reactie verwijderd. Er zijn backups maar die worden niet voor 1 klant teruggedraaid bevat zo'n 20.000 accounts. Bovendien leek dit account niet gelinkt aan een betalende klant? Anyway de mail wordt niet teruggehaald. Mijn wens is dat huidige klanten worden gewaarschuwd voor deze procedure zodat hen het niet overkomt. Telfort beraadt zich over het vervolg.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Visser,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)


Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen