Klacht Telfort: Telfort heeft e-mail adressen @wish.net, @wishmail.net verwijderd.

W.H.M. Strodijk

Telfort heeft kennelijk de e-mail adressen eindigend op @wish.net en wishmail.net verwijderd. We zitten al 10 dagen zonder inkomende e-mail en ondervinden daar enorme last van. We krijgen echter geen antwoord op de herhaalde vraag wanneer dit opgelost gaat worden. We werken al 24 jaar met hetzelfde adres en vele officiële instellingen sturen hun berichten en rekeningen tegenwoordig via e-mail. Dit drama ondervinden, volgens eigen zeggen, meer dan 15000 klanten. Lijkt dus belangrijk genoeg om dit met prioriteit te repareren....!

Herstel van ons 'oude' e-mail adres, zodat wij onze inbox kunnen uitlezen en daarmee schade en claims kunnen voorkomen of beperken.

Telfort
    Geachte heer Strodijk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Strodijk, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    W.H.M. Strodijk
    De klacht is inmiddels opgelost, maar ik heb door de storing kosten moeten maken. Daar wil ik een redelijke vergoeding voor. Ik stuur wekelijks werk door om thuis uit te werken en terug te sturen. Dat is gedurende ruim 2 weken niet gelukt door de storing. Hiervoor extra met de auto gereden 210 km x 0,40 = Euro 84
    Telfort

Ook een klacht indienen over Telfort?