Klacht Telfort: Telfort heeft eenzijdig het abonnement veranderd

Klachtnummer
# 299569
Gebruiker
JaapSnaar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige klacht is na toezegging dat er fouten gemaakt zijn niet opgelost, weer hetzelfde probleem te weinig beltegoed en daar komt bij dat de maand bij Telfort korter is geworden, eerst werd mijn beltegoed op de 8e van de maand vernieuwd nu al op de 7e van de maand. er zijn hele rare dingen gaande.
Het gaat om de telefoon van mijn vrouw 0638422203.
ook zouden we een maand abonnement terug krijgen is ook nog niet gebeurd.
is niet conform de afspraken.

mevr. Anina Willemsen is van deze zaak op de hoogte.

met vriendelijke groet
W. Akkers
Paterslaan 24C
5701NZ Helmond
0625273734

De oplossing

graag een goede oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Akkers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?