Klacht Telfort: Telfort heeft mijn privacy geschonden door mijn wachtwoord / password ONOPGEVRAAGD naar mij via SMS te hebben gestuurd

WolEnWoorden

Als onderdeel van een andere problem met Telfort, nl het goed registreren van een terug-gestuurde toestel en daaraan gebonden afzeggen van de abo, heb ik meerdere keer aan Telfort -waaronder via een aangetekend brief- aangegeven dat hun website niet goed werkt: de website herkende mijn mobile-nummer niet na de verlenging van mijn abo. Ik was jaren lang Telfort klant, kon voor de verlenging via de website mijn gegevens bij. Twee dames bij Telfort bleven ijverig alle feiten door elkaar halen: dus ook al kon ik de website niet in omdat mijn nummer werd niet herkent, besloot de dames dat ik mijn wachtwoord kwijt was- dat pakte voor hun beter uit. Zouden er een probleem met mijn wachtwoord zijn geweest, is het normale proceduur dat er een RESET link opgestuurd wordt. Telfort hoort geen toegang tot mijn wachtwoord te hebben. Telfort stuurt wachtwoorden gewoon naar elke klant, of kom ik gewoon in aanmerking voor speciale behandeling?

Ik wil dat Telfort mij een schrik-toeslag betaald, zowel als compensatie voor de zeer manipulatief manier waarop ik door Mw. Van Z en Mw S-S behandeld geweest zijn, terwijl ik voortdurend gezocht naar een redelijke oplossing van de grotere (en nog steeds niet opgelost!) probleem zocht; volgens mij heeft Mw S-S verzorgd, door niet naar mij te hebben geluisterd of serieus te hebben genomen, voor deze schending van mijn privacy. Deze twee dames zijn niet oplossingsgericht en naarmijn kan beter elders in de organisatie ingezet worden, niet als direct contactpersonen voor klantendienst. Stel maar voor dat mijn telefoon gestolen was, had iemand dan toegang tot mijn account en kosten kunnen hebben gemaakt. Dit soort gedrag tegen klanten is gewoon niet acceptabel! Ik heb alleen maar geprobeerd om een toetsel terug te sturen en de abo op te zeggen, wordt ik daarvoor op zo'n vreselijk manier behandeld, en met kosten voor mij daar bovenop. Ik moest naar Juridische Loket, dit kost iedereen geld!

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Brzezinska,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    WolEnWoorden
    KPN heeft gebeld, liet mij weten dat het hacken van mijn wachtwoord door Telfort 'een kleine irritatie" is. "Service" idee dezelfde als bij Telfort: Klant is het probleem. Telfort maakt vanaf begin fouten, website werkt niet goed; maar ja, die KLANT!! Ligt altijd aan de klant. Het is een echte kunst, zo te manipuleren. Een Telfort medewerker heeft mijn PASSWORD GEHACKT. Daar gaat het om. Was de klant belangrijk, dan was dit al opgelost. Helaas.
    WolEnWoorden
    Ontving gisteren email van Telfort Mw. S, die mijn wachtwrd opgestuurd heeft-daarin staat weer de oude hoe-ha. Vandaag belde ze en deed ze alsof ze niets wist van interventie van KPN- mw van KPN heeft bevestigd dat medewrkrs Telf geen toegang mag hebben tot mijn wachtwoord. Ik vroeg haar om bewijs dat ik verzocht heb om mijn w-woord te laten opsturen (wnt dat heb ik ook nooit gedaan.) Mw S blijf doen op manier dat geen vertrouw op wekt, ik kan voorstellen dat dit toch nr Geschil. comm. moet.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Brzezinska, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte mevrouw Brzezinska,Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    WolEnWoorden
    Telfort geeft geen woord meer hierover, maar ik vindt het, samen met de andere klacht, een probleem. De mev. S van klantendienst heeft alles in het brief weer omgedraaid, maar dat maakt het niet ongedaan. Ik ga naar het Geschillencommissie, want Telfort mag niet gewoon zo de privacy van een klant schenden, en dan blijven manipuleren en verhalen verzinnen en omdraaien. Ik heb nooit gevraagd dat Mw. S of Mw Z mijn wachtwoord naar mij toe zou sturen, en dat mogen ze ook niet doen. Dit is onzin.
    Telfort
    Geachte mevrouw Brzezinska,Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    WolEnWoorden
    Telfort heeft mij toch bij Preventel gemeld als wanbetaler, in mei 2014. Dit, nadat ze mij tot een met april hebben gezegd dat er geen melding gedaan is. Dat betekend dat Telfort valse melding gemaakt heeft, wetend dat ik niet fout staat, dat het om hun registratie ligt. Ze zeggen nu ook dat Post.NL fout zit, alsof dat MIJN schuld is. Telfort kan gewoon niet fatsoenlijk omgaan met hun klanten. Ik vindt het teleurstellend- moeten ze allemaal de kosten van hun 'business' opleiding terug vragen.

WolEnWoorden

Ook een klacht indienen over Telfort?