Klacht Telfort: Telfort int nog uit de Compuservetijd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 25422
Gebruiker
Ger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Toen Telfort Compuserve overnam ben ik niet meegegaan maar nu blijkt er nog steeds maandelijks een bedrag van €6.93.- te worden afgeschreven. Geprobeerd inlichtingen te krijgen via het klachtenformulier ( trouwens, een Provider die geen openbaar mailadres heeft?) maar dat lukt kennelijk niet vanwege het kpnplanet mailadres anders weet ik niet waarom Telfort niet reageert!
Laatste afschrijving was op 28 feb 2013 betalingskenmerk is 000003522212187
TVAEOLB58NIKI. Hoe zit dat nu?

De oplossing

Definitief opzeggen Compuserve, stopzetten betalingen, teruggave van de betalingen waar geen diensten tegenover staat?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Wieman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen