Opgelost door Telfort: TELFORT IS EEN SLECHT BEDRIJF, JE KOMT NIET VAN ZE AF

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60966
Gebruiker
TELFORTKLACHT
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3 april 2014 Alles-in-1 pakket met SIM kaart besteld. Direkt problemen met SIM. 7 april tel. alles geannuleerd dus binnen 7 dagen Uren mee bezig geweest 0,10 ct p.m.. Toch pakket ontvangen. 8 mei weer peperdure klantenservice gebeld, niks bekend van annulering. Ik moet bewijzen dat ik heb gebeld!! De gespreksspecificatie van KPN komt pas 9 juni. 10 mei pakket geretourneerd met nummer van Telfort gekregen. Vandaag doodleuk een rekening ontvangen. Vast bellen kan ik niet meer, heeft Telfort overgenomen..........

De oplossing

TELFORT: GEWOON ANNULEREN ALS IEMAND HIER BINNEN DE WETTELIJKE TERMIJN OM VRAAGT. SCHRIFTELIJK. STOPPEN MET DAT GEPEST. OPHOUDEN MET REKENINGEN STUREN.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Vuik,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    TELFORTKLACHT
    Datum
    Jammer dat Telfort alleen reageert op een klacht op KlachtKompas....
    By the way: CONSUMENTENBOND BEDANKT!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TELFORTKLACHT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen